Skip to main content

Lund University Publications

LUND UNIVERSITY LIBRARIES

Två perspektiv på den kommersiella delningskulturen : Barns och reklamproducenters tankar om dold reklam

Martinez, Carolina LU and Sandberg, Helena LU (2017) p.45-52
Please use this url to cite or link to this publication:
author
and
organization
publishing date
type
Chapter in Book/Report/Conference proceeding
publication status
published
subject
host publication
Marknadsmässig kurragömmalek? : Barn, unga och dold reklam - Barn, unga och dold reklam
editor
Dahlquist, Ulf and Wadbring, Ingela
pages
45 - 52
publisher
Nordicom och Statens Medieråd
ISBN
978-91-87957-65-9
978-91-87957-66-6
language
Swedish
LU publication?
yes
id
15226b50-ae26-4b2a-a8ef-88335fbbcb27
alternative location
http://www.nordicom.gu.se/sites/default/files/publikationer-hela-pdf/marknadsmassig_kurragommalek.pdf
date added to LUP
2017-09-25 14:30:31
date last changed
2018-11-21 21:34:45
@inbook{15226b50-ae26-4b2a-a8ef-88335fbbcb27,
  author       = {{Martinez, Carolina and Sandberg, Helena}},
  booktitle    = {{Marknadsmässig kurragömmalek? : Barn, unga och dold reklam}},
  editor       = {{Dahlquist, Ulf and Wadbring, Ingela}},
  isbn         = {{978-91-87957-65-9}},
  language     = {{swe}},
  month        = {{09}},
  pages        = {{45--52}},
  publisher    = {{Nordicom och Statens Medieråd}},
  title        = {{Två perspektiv på den kommersiella delningskulturen : Barns och reklamproducenters tankar om dold reklam}},
  url          = {{http://www.nordicom.gu.se/sites/default/files/publikationer-hela-pdf/marknadsmassig_kurragommalek.pdf}},
  year         = {{2017}},
}