Skip to main content

Lund University Publications

LUND UNIVERSITY LIBRARIES

Det som i vardagligt tal kallas upplevelse är i upplevelseindustrins retorik något som vi konsumerar och som någon tjänar på

Sjöholm, Carina LU orcid and Andersson Cederholm, Erika LU orcid (2015) In Sydsvenskan 2015(30/6).
Please use this url to cite or link to this publication:
author
and
organization
publishing date
type
Contribution to specialist publication or newspaper
publication status
published
subject
categories
Popular Science
in
Sydsvenskan
volume
2015
issue
30/6
publisher
Sydsvenska Dagbladet
ISSN
1652-814X
language
Swedish
LU publication?
yes
id
4dcf52b5-b6ac-405e-957a-5b0c92558f22
alternative location
http://www.sydsvenskan.se/2015-06-29/det-som-i-vardagligt-tal-kallas-upplevelse-ar-i-upplevelseindustrins-retorik-na
date added to LUP
2016-10-12 14:26:42
date last changed
2020-04-27 13:45:14
@article{4dcf52b5-b6ac-405e-957a-5b0c92558f22,
  author       = {{Sjöholm, Carina and Andersson Cederholm, Erika}},
  issn         = {{1652-814X}},
  language     = {{swe}},
  month        = {{06}},
  number       = {{30/6}},
  publisher    = {{Sydsvenska Dagbladet}},
  series       = {{Sydsvenskan}},
  title        = {{Det som i vardagligt tal kallas upplevelse är i upplevelseindustrins retorik något som vi konsumerar och som någon tjänar på}},
  url          = {{http://www.sydsvenskan.se/2015-06-29/det-som-i-vardagligt-tal-kallas-upplevelse-ar-i-upplevelseindustrins-retorik-na}},
  volume       = {{2015}},
  year         = {{2015}},
}