Skip to main content

LUP Student Papers

LUND UNIVERSITY LIBRARIES

Vägen mot ett klick

Evans, Nicholas ; Petersson, Jesper and Möller, Clemens (2008)
Department of Business Administration
Abstract (Swedish)
Vi har funnit att fyra faktorer tillsammans kan bidra till ett ökad CTR. Dessa är: design/utformning, målgruppsanpassning, involvement och varumärkeskännedom
Please use this url to cite or link to this publication:
author
Evans, Nicholas ; Petersson, Jesper and Möller, Clemens
supervisor
organization
year
type
M2 - Bachelor Degree
subject
keywords
Internet reklam, CTR, Banners, Management of enterprises, Företagsledning, management
language
Swedish
id
1340076
date added to LUP
2008-06-05 00:00:00
date last changed
2012-04-02 17:10:29
@misc{1340076,
  abstract     = {{Vi har funnit att fyra faktorer tillsammans kan bidra till ett ökad CTR. Dessa är: design/utformning, målgruppsanpassning, involvement och varumärkeskännedom}},
  author       = {{Evans, Nicholas and Petersson, Jesper and Möller, Clemens}},
  language     = {{swe}},
  note         = {{Student Paper}},
  title        = {{Vägen mot ett klick}},
  year         = {{2008}},
}