Relansering av varumärken
(2004)Department of Business Administration
- Abstract (Swedish)
- Klargör problematiken kring en relansering. Med analog användning av teorier närliggande begreppet relansering skapar vi oss en större förståelse för problematiken.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1346145
- author
- Tärbe, Petter
- supervisor
- organization
- year
- 2004
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- Lansering, återupplivning, relansering, varumärke, Management of enterprises, Företagsledning, management
- language
- Swedish
- id
- 1346145
- date added to LUP
- 2004-06-07 00:00:00
- date last changed
- 2012-04-02 15:12:25
@misc{1346145, abstract = {{Klargör problematiken kring en relansering. Med analog användning av teorier närliggande begreppet relansering skapar vi oss en större förståelse för problematiken.}}, author = {{Tärbe, Petter}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Relansering av varumärken}}, year = {{2004}}, }