Förväntningar på semestern - dina eller andras?
(2007)Department of Service Studies
- Abstract (Swedish)
- Nivå: Magisteruppsats i Service Management, vårterminen 2007 Författare: Mikael Andersson, Pär Augustsson & Gustaf L Bjerne Handledare: Mikael Bergmasth & Pavla Kruzela Frågeställning: Hur ser förväntningsskapande ut inför resor? Hur ser resenärens syn på relationsskapande ut inom resebranschen? Vilka krav har resenärer på resebolagen, ur ett relationsperspektiv? Syfte: Syftet med vår uppsats är att undersöka vilka faktorer som påverkar förväntningsskapandet samt vilken inverkan förväntningar har på den upplevda kvaliteten.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1352283
- author
- Augustsson, Pär ; Andersson, Mikael and Bjerne, Gustaf
- supervisor
- organization
- year
- 2007
- type
- H1 - Master's Degree (One Year)
- subject
- keywords
- förväntningar, kundnöjdhet, relarioner, relationsmarknadsföring och lojalitet, Tourism, Turism
- language
- Swedish
- id
- 1352283
- date added to LUP
- 2007-08-23 00:00:00
- date last changed
- 2018-10-18 09:52:39
@misc{1352283, abstract = {{Nivå: Magisteruppsats i Service Management, vårterminen 2007 Författare: Mikael Andersson, Pär Augustsson & Gustaf L Bjerne Handledare: Mikael Bergmasth & Pavla Kruzela Frågeställning: Hur ser förväntningsskapande ut inför resor? Hur ser resenärens syn på relationsskapande ut inom resebranschen? Vilka krav har resenärer på resebolagen, ur ett relationsperspektiv? Syfte: Syftet med vår uppsats är att undersöka vilka faktorer som påverkar förväntningsskapandet samt vilken inverkan förväntningar har på den upplevda kvaliteten.}}, author = {{Augustsson, Pär and Andersson, Mikael and Bjerne, Gustaf}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Förväntningar på semestern - dina eller andras?}}, year = {{2007}}, }