Marknadsföring av böcker i sociala medier : en undersökning av Albert Bonniers, Norstedts och Natur & Kulturs användning av Youtube, Instagram och Facebook.
(2021) FBMK12 20211Publishing Studies
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/9052117
- author
- Dahlgren, Emma LU
- supervisor
- organization
- course
- FBMK12 20211
- year
- 2021
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- Förlagskunskap, sociala medier, Bonniers, Norstedts, Natur & Kultur, förlag, Youtube, Facebook, Instagram, marknadsföring
- language
- Swedish
- id
- 9052117
- date added to LUP
- 2021-06-11 16:39:58
- date last changed
- 2021-06-11 16:39:58
@misc{9052117, author = {{Dahlgren, Emma}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Marknadsföring av böcker i sociala medier : en undersökning av Albert Bonniers, Norstedts och Natur & Kulturs användning av Youtube, Instagram och Facebook.}}, year = {{2021}}, }