Volkswagen AG - en fallstudie av verksamheten på den svenska marknaden
(2007)Department of Business Administration
- Abstract (Swedish)
- Syftet med kandidatuppsatsen är att beskriva och analysera hur Volkswagen AG profilerar, styr och arbetar strategiskt med sin varumärkesportfölj på den svenska marknaden
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1344039
- author
- Sönnerborg, Michael ; Hansen, Andreas ; Abrahamsson, Nicklas and Lidberg, Joakim
- supervisor
- organization
- year
- 2007
- type
- H1 - Master's Degree (One Year)
- subject
- keywords
- Volkswagen AG, Svenska Volkswagen AB, varumärkesportfölj, strategi, styrning, Management of enterprises, Företagsledning, management
- language
- Swedish
- id
- 1344039
- date added to LUP
- 2007-06-05 00:00:00
- date last changed
- 2012-04-02 16:34:05
@misc{1344039, abstract = {{Syftet med kandidatuppsatsen är att beskriva och analysera hur Volkswagen AG profilerar, styr och arbetar strategiskt med sin varumärkesportfölj på den svenska marknaden}}, author = {{Sönnerborg, Michael and Hansen, Andreas and Abrahamsson, Nicklas and Lidberg, Joakim}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Volkswagen AG - en fallstudie av verksamheten på den svenska marknaden}}, year = {{2007}}, }