Marknadsföraren - en succéfaktor i produktutveckling?
(2001)Department of Business Administration
- Abstract (Swedish)
- Syftet är att studera produktutvecklingsprocessen hos Findus Sverige AB, för att utreda vilken roll marknadsföraren har och hur detta påverkar projektets resultat.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1350007
- author
- Hallberg, Henrik ; Persson, Niklas and Ekman, Nicolas
- supervisor
- organization
- year
- 2001
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- produktutveckling, projekt, projektmål, Management of enterprises, Företagsledning, management
- language
- Swedish
- id
- 1350007
- date added to LUP
- 2001-01-12 00:00:00
- date last changed
- 2012-04-02 14:56:52
@misc{1350007, abstract = {{Syftet är att studera produktutvecklingsprocessen hos Findus Sverige AB, för att utreda vilken roll marknadsföraren har och hur detta påverkar projektets resultat.}}, author = {{Hallberg, Henrik and Persson, Niklas and Ekman, Nicolas}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Marknadsföraren - en succéfaktor i produktutveckling?}}, year = {{2001}}, }