Skip to main content

LUP Student Papers

LUND UNIVERSITY LIBRARIES

Klädbranschens nya spelplan – en kvalitativ studie om vad som driver lojalitet inom e-handeln av kläder

Heimer, Olle LU ; Hyder, Robin LU and Olsson, Ludvig LU (2014) FEKH29 20141
Department of Business Administration
Abstract (Swedish)
Uppsatsens syfte är att undersöka vad som får konsumenter inom klädbranschen att bli tillfredsställda och vad som driver e-lojalitet och således återköp inom detta verksamhetsområde.
Popular Abstract
The purpose of this study is to investigate the reasons behind what gets consumers in the clothing industry satisfied and what drives e-loyalty and consequently repurchases in this scope of practice.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
Heimer, Olle LU ; Hyder, Robin LU and Olsson, Ludvig LU
supervisor
organization
alternative title
The Clothing Industry’s New Game Plan - a qualitative study of what drives loyalty in e-commerce of clothes
course
FEKH29 20141
year
type
M2 - Bachelor Degree
subject
keywords
E-commerce, e-loyalty, e-trust, e-satisfaction and brands
language
Swedish
id
4523495
date added to LUP
2014-07-03 15:13:31
date last changed
2014-07-03 15:13:31
@misc{4523495,
  abstract     = {{Uppsatsens syfte är att undersöka vad som får konsumenter inom klädbranschen att bli tillfredsställda och vad som driver e-lojalitet och således återköp inom detta verksamhetsområde.}},
  author       = {{Heimer, Olle and Hyder, Robin and Olsson, Ludvig}},
  language     = {{swe}},
  note         = {{Student Paper}},
  title        = {{Klädbranschens nya spelplan – en kvalitativ studie om vad som driver lojalitet inom e-handeln av kläder}},
  year         = {{2014}},
}