Emojis - en del av den moderna marknadskommunikationen: En studie om hur konsumenter uppfattar emojis från företag
(2019) FEKH29 20191Department of Business Administration
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/8990139
- author
- Larsen, Robin LU ; Rashid, Fatiha and Schnell, Daniel
- supervisor
- organization
- course
- FEKH29 20191
- year
- 2019
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- Emoji, marknadskommunikation, semiotik, kontext, sociala medier
- language
- Swedish
- id
- 8990139
- date added to LUP
- 2019-07-30 11:16:18
- date last changed
- 2019-07-30 11:16:18
@misc{8990139, author = {{Larsen, Robin and Rashid, Fatiha and Schnell, Daniel}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Emojis - en del av den moderna marknadskommunikationen: En studie om hur konsumenter uppfattar emojis från företag}}, year = {{2019}}, }