Den surrealistiska datorgenererade reklamens påverkan på uppfattningen av varumärken
(2024) FEKH29 20241Department of Business Administration
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/9163553
- author
- Lundberg, Lisa LU and Sjöstrand Tikkanen, Ebba LU
- supervisor
- organization
- alternative title
- En kvalitativ studie om konsumenters upplevelser av surrealistisk datorgenererad reklam
- course
- FEKH29 20241
- year
- 2024
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- language
- Swedish
- id
- 9163553
- date added to LUP
- 2024-06-28 11:33:25
- date last changed
- 2024-06-28 11:33:25
@misc{9163553, author = {{Lundberg, Lisa and Sjöstrand Tikkanen, Ebba}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Den surrealistiska datorgenererade reklamens påverkan på uppfattningen av varumärken}}, year = {{2024}}, }