Varumärkesupplevelser 2.0 – En studie om varumärkesupplevelser på företagsbloggar
(2010)Department of Business Administration
- Abstract (Swedish)
- Uppsatsen behandlar ämnet varumärkesupplevelser i samband med företagsbloggar. Detta för att utröna vilka varumärkesupplevelser en företagsblogg kan framkalla.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1693451
- author
- Kozub, Andreas C and Möller, Margot
- supervisor
- organization
- year
- 2010
- type
- H1 - Master's Degree (One Year)
- subject
- keywords
- Varumärkesupplevelse, företagsbloggar, känslor, missnöje, varumärkesgemenskap, Management of enterprises, Företagsledning, management
- language
- Swedish
- id
- 1693451
- date added to LUP
- 2010-10-06 00:00:00
- date last changed
- 2012-04-02 18:29:28
@misc{1693451, abstract = {{Uppsatsen behandlar ämnet varumärkesupplevelser i samband med företagsbloggar. Detta för att utröna vilka varumärkesupplevelser en företagsblogg kan framkalla.}}, author = {{Kozub, Andreas C and Möller, Margot}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Varumärkesupplevelser 2.0 – En studie om varumärkesupplevelser på företagsbloggar}}, year = {{2010}}, }