Hur CSR- kommunikation bör utformas med hänsyn till attityder
(2011)Department of Business Administration
- Abstract (Swedish)
- Attitydskillnader mellan danska och svenska konsumenter gentemot miljöfrågor.Studera vilka delar av fallföretagets miljökommunikation som uppfattas som relevant för konsumenterna och hur väl de uppfattat fallföretagets miljöbudskap.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1882961
- author
- Andersson, Amelie ; Porshall, Åsa and Olsson, Anna
- supervisor
- organization
- year
- 2011
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- IKEA, miljö, attityder, CSR, kommunikation, Management of enterprises, Företagsledning, management
- language
- Swedish
- id
- 1882961
- date added to LUP
- 2011-01-14 00:00:00
- date last changed
- 2012-04-02 18:40:38
@misc{1882961, abstract = {{Attitydskillnader mellan danska och svenska konsumenter gentemot miljöfrågor.Studera vilka delar av fallföretagets miljökommunikation som uppfattas som relevant för konsumenterna och hur väl de uppfattat fallföretagets miljöbudskap.}}, author = {{Andersson, Amelie and Porshall, Åsa and Olsson, Anna}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Hur CSR- kommunikation bör utformas med hänsyn till attityder}}, year = {{2011}}, }