Glappet mellan vision och verklighet för varumärket Malmö
(2015) SGEK02 20142Department of Human Geography
- Abstract (Swedish)
- En studie med fokus på vad som utgör detta glapp avseende platsmarknadsföringens vision för Malmös senaste upprustningsprojekt i relation till mottagargruppens attityd och
beteende som bekräftar respektive förkastar dessa riktlinjer.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/7764968
- author
- Widell, Maria LU
- supervisor
-
- Teis Hansen LU
- organization
- course
- SGEK02 20142
- year
- 2015
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- mottagargrupp, stadsutveckling, avvikelse, Malmö, Platsmarknadsföring, vision
- language
- Swedish
- id
- 7764968
- date added to LUP
- 2015-09-16 12:03:38
- date last changed
- 2015-09-16 12:03:38
@misc{7764968, abstract = {{En studie med fokus på vad som utgör detta glapp avseende platsmarknadsföringens vision för Malmös senaste upprustningsprojekt i relation till mottagargruppens attityd och beteende som bekräftar respektive förkastar dessa riktlinjer.}}, author = {{Widell, Maria}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Glappet mellan vision och verklighet för varumärket Malmö}}, year = {{2015}}, }