Skip to main content

LUP Student Papers

LUND UNIVERSITY LIBRARIES

Syftesdriven parterapi - för ett lyckat förhållande. En kvalitativ studie av förhållandet mellan marknadsförarens mål och konsumentens upplevelse av syftesdriven reklamfilm.

Blidberg, Fanny LU ; Blomster Esbrink, Kim LU and Ågren, Veronica LU (2020) FEKH29 20192
Department of Business Administration
Please use this url to cite or link to this publication:
author
Blidberg, Fanny LU ; Blomster Esbrink, Kim LU and Ågren, Veronica LU
supervisor
organization
course
FEKH29 20192
year
type
M2 - Bachelor Degree
subject
keywords
Purpose-driven, commercials, marketing, advertising agency, consumer
language
Swedish
id
9005032
date added to LUP
2020-02-13 16:34:49
date last changed
2020-02-13 16:34:49
@misc{9005032,
  author       = {{Blidberg, Fanny and Blomster Esbrink, Kim and Ågren, Veronica}},
  language     = {{swe}},
  note         = {{Student Paper}},
  title        = {{Syftesdriven parterapi - för ett lyckat förhållande. En kvalitativ studie av förhållandet mellan marknadsförarens mål och konsumentens upplevelse av syftesdriven reklamfilm.}},
  year         = {{2020}},
}