Syftesdriven parterapi - för ett lyckat förhållande. En kvalitativ studie av förhållandet mellan marknadsförarens mål och konsumentens upplevelse av syftesdriven reklamfilm.
(2020) FEKH29 20192Department of Business Administration
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/9005032
- author
- Blidberg, Fanny LU ; Blomster Esbrink, Kim LU and Ågren, Veronica LU
- supervisor
-
- Burak Tunca LU
- organization
- course
- FEKH29 20192
- year
- 2020
- type
- M2 - Bachelor Degree
- subject
- keywords
- Purpose-driven, commercials, marketing, advertising agency, consumer
- language
- Swedish
- id
- 9005032
- date added to LUP
- 2020-02-13 16:34:49
- date last changed
- 2020-02-13 16:34:49
@misc{9005032, author = {{Blidberg, Fanny and Blomster Esbrink, Kim and Ågren, Veronica}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Syftesdriven parterapi - för ett lyckat förhållande. En kvalitativ studie av förhållandet mellan marknadsförarens mål och konsumentens upplevelse av syftesdriven reklamfilm.}}, year = {{2020}}, }