Skip to main content

Lund University Publications

LUND UNIVERSITY LIBRARIES

Utmaningar i arbetet med att skapa en servicekultur : En studie av ett kontaktcenter

Westrup, Ulrika LU and Åström, Eva LU (2016)
Please use this url to cite or link to this publication:
author
and
organization
publishing date
type
Book/Report
publication status
published
subject
pages
41 pages
publisher
Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Lunds universitet
ISBN
978-91-982330-4-9
language
Swedish
LU publication?
yes
id
d4b1c643-12d7-4ea7-8b14-ad23a03c88c6
date added to LUP
2016-09-16 17:10:31
date last changed
2018-11-21 21:25:52
@techreport{d4b1c643-12d7-4ea7-8b14-ad23a03c88c6,
  author       = {{Westrup, Ulrika and Åström, Eva}},
  institution  = {{Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Lunds universitet}},
  isbn         = {{978-91-982330-4-9}},
  language     = {{swe}},
  title        = {{Utmaningar i arbetet med att skapa en servicekultur : En studie av ett kontaktcenter}},
  url          = {{https://lup.lub.lu.se/search/files/12292998/UtmaningarSkapaServicekultur_slutversion_3.pdf}},
  year         = {{2016}},
}