Co-branding ur ett konsumentperspektiv
(2006)Department of Business Administration
- Abstract (Swedish)
- Med denna uppsats har vi utifrån ett
konsumentperspektiv, jämfört eventuella
lojalitetsöverföringseffekter hos co-branding vid en hög
och en låg engagemangsnivå.
Please use this url to cite or link to this publication:
http://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1346280
- author
- Johansson, Tobias ; Wilhelmsson, Sofia and Swieykowski, Martin
- supervisor
- organization
- year
- 2006
- type
- H1 - Master's Degree (One Year)
- subject
- keywords
- Co-branding, konsument, varumärken, lojalitet, engagemang, Management of enterprises, Företagsledning, management
- language
- Swedish
- id
- 1346280
- date added to LUP
- 2006-01-10 00:00:00
- date last changed
- 2012-04-02 15:56:03
@misc{1346280, abstract = {{Med denna uppsats har vi utifrån ett konsumentperspektiv, jämfört eventuella lojalitetsöverföringseffekter hos co-branding vid en hög och en låg engagemangsnivå.}}, author = {{Johansson, Tobias and Wilhelmsson, Sofia and Swieykowski, Martin}}, language = {{swe}}, note = {{Student Paper}}, title = {{Co-branding ur ett konsumentperspektiv}}, year = {{2006}}, }