Konsumenternas syn på hållbarhetskommunikation i butik
(2018) p.125-130
Please use this url to cite or link to this publication:
https://lup.lub.lu.se/record/0131d0e0-62b3-4453-9b93-e6ac63d5a5c4
- author
- Hultman, Jens LU and Elg, Ulf LU
- organization
- publishing date
- 2018
- type
- Chapter in Book/Report/Conference proceeding
- publication status
- published
- subject
- categories
- Popular Science
- host publication
- Framtidens fysiska butik : Digitalisering, upplevelser och hållbarhet - Digitalisering, upplevelser och hållbarhet
- editor
- Johansson, Ulf
- pages
- 125 - 130
- publisher
- Lund University
- ISBN
- 9789186508555
- language
- Swedish
- LU publication?
- yes
- id
- 0131d0e0-62b3-4453-9b93-e6ac63d5a5c4
- date added to LUP
- 2018-10-04 11:20:05
- date last changed
- 2020-12-04 11:11:13
@inbook{0131d0e0-62b3-4453-9b93-e6ac63d5a5c4, author = {{Hultman, Jens and Elg, Ulf}}, booktitle = {{Framtidens fysiska butik : Digitalisering, upplevelser och hållbarhet}}, editor = {{Johansson, Ulf}}, isbn = {{9789186508555}}, language = {{swe}}, pages = {{125--130}}, publisher = {{Lund University}}, title = {{Konsumenternas syn på hållbarhetskommunikation i butik}}, year = {{2018}}, }