Konsumentbaserat varumärkeskapital och livsmedel - Att förstå varför konsumenterna betalar mer för leverantörsvarumärken än för handelns egna märkesvaror
(2005) In Lund International Food Studies
Please use this url to cite or link to this publication:
https://lup.lub.lu.se/record/1386466
- author
- Bondesson, Niklas LU ; Anselmsson, Johan LU and Johansson, Ulf LU
- organization
- publishing date
- 2005
- type
- Book/Report
- publication status
- published
- subject
- in
- Lund International Food Studies
- publisher
- [Publisher information missing]
- report number
- 2005/03
- language
- Swedish
- LU publication?
- yes
- id
- a3e8753a-68b1-4059-a8e2-f26ecca26e95 (old id 1386466)
- date added to LUP
- 2016-04-04 14:32:26
- date last changed
- 2018-11-21 21:20:53
@techreport{a3e8753a-68b1-4059-a8e2-f26ecca26e95, author = {{Bondesson, Niklas and Anselmsson, Johan and Johansson, Ulf}}, institution = {{[Publisher information missing]}}, language = {{swe}}, number = {{2005/03}}, series = {{Lund International Food Studies}}, title = {{Konsumentbaserat varumärkeskapital och livsmedel - Att förstå varför konsumenterna betalar mer för leverantörsvarumärken än för handelns egna märkesvaror}}, year = {{2005}}, }