Det som i vardagligt tal kallas upplevelse är i upplevelseindustrins retorik något som vi konsumerar och som någon tjänar på
(2015) In Sydsvenskan 2015(30/6).
Please use this url to cite or link to this publication:
https://lup.lub.lu.se/record/4dcf52b5-b6ac-405e-957a-5b0c92558f22
- author
- Sjöholm, Carina LU and Andersson Cederholm, Erika LU
- organization
- publishing date
- 2015-06-30
- type
- Contribution to specialist publication or newspaper
- publication status
- published
- subject
- categories
- Popular Science
- in
- Sydsvenskan
- volume
- 2015
- issue
- 30/6
- publisher
- Sydsvenska Dagbladet
- ISSN
- 1652-814X
- language
- Swedish
- LU publication?
- yes
- id
- 4dcf52b5-b6ac-405e-957a-5b0c92558f22
- alternative location
- http://www.sydsvenskan.se/2015-06-29/det-som-i-vardagligt-tal-kallas-upplevelse-ar-i-upplevelseindustrins-retorik-na
- date added to LUP
- 2016-10-12 14:26:42
- date last changed
- 2020-04-27 13:45:14
@article{4dcf52b5-b6ac-405e-957a-5b0c92558f22, author = {{Sjöholm, Carina and Andersson Cederholm, Erika}}, issn = {{1652-814X}}, language = {{swe}}, month = {{06}}, number = {{30/6}}, publisher = {{Sydsvenska Dagbladet}}, series = {{Sydsvenskan}}, title = {{Det som i vardagligt tal kallas upplevelse är i upplevelseindustrins retorik något som vi konsumerar och som någon tjänar på}}, url = {{http://www.sydsvenskan.se/2015-06-29/det-som-i-vardagligt-tal-kallas-upplevelse-ar-i-upplevelseindustrins-retorik-na}}, volume = {{2015}}, year = {{2015}}, }