Bedömning av kreativitet. Om kontextens betydelse vid kritikgenomgångar i konstnärlig utbildning
(2011) In Lärande i LTH No 16(Dec 2011). p.4-6
Please use this url to cite or link to this publication:
https://lup.lub.lu.se/record/76b6c65f-0c2d-405d-9fe8-5918211ad98b
- author
- Sandin, Gunnar LU
- organization
- publishing date
- 2011
- type
- Contribution to journal
- publication status
- published
- subject
- in
- Lärande i LTH
- volume
- No 16
- issue
- Dec 2011
- pages
- 4 - 6
- publisher
- Genombrottet, Lunds tekniska högskola
- language
- Swedish
- LU publication?
- yes
- id
- 76b6c65f-0c2d-405d-9fe8-5918211ad98b
- alternative location
- https://www.lth.se/fileadmin/lth/genombrottet/Laerande_i_LTH/Laerande_i_LTH_blad_16.pdf
- date added to LUP
- 2017-03-16 09:10:02
- date last changed
- 2022-03-14 14:29:24
@misc{76b6c65f-0c2d-405d-9fe8-5918211ad98b, author = {{Sandin, Gunnar}}, language = {{swe}}, number = {{Dec 2011}}, pages = {{4--6}}, publisher = {{Genombrottet, Lunds tekniska högskola}}, series = {{Lärande i LTH}}, title = {{Bedömning av kreativitet. Om kontextens betydelse vid kritikgenomgångar i konstnärlig utbildning}}, url = {{https://www.lth.se/fileadmin/lth/genombrottet/Laerande_i_LTH/Laerande_i_LTH_blad_16.pdf}}, volume = {{No 16}}, year = {{2011}}, }